Pages

Tuesday, March 20, 2012

Can someone just come over and sit beside me?






Kadang-kadang aku nampak sangat tegak. Katanya. 
Kadang-kadang aku nampak sangat tenang. Katanya.
Tapi sebenarnya siapa yang tahu, di dalamnya aku sangatlah retak seribu
Aku sering mengigil memanggilkan teman. 


Sebenarnya, aku sendirian selalu. 


Iya, Allah sentiasa dekat. Dan Allahlah Pendengar terbaik dari seluruh yang terbaik :')
Tapi, kadang-kadang.. aku sangat inginkan hanya satu.. hanya, satu pelukan dari kamu, teman.



hanya satu.



Can someone just hug me? I feel so.. alone.




:'(


4 comments:

Qautsar said...

yes? krun panggil saya ke?


hiyakk! here i come! >,<

*warming hug*

i love you.
and always do.

:)

cahayalembut said...

Nanti kita jumpa kita peluk lagi k! ^^

*pelukciumdarimalaysia*

"Allah, tolong beritahu dia, Aku mencintainya keranaMu. Allah, tolong beritahu dia, kuatkan hati, kuatkan semangat, sebab nanti di akhirnya, kami semua ingin tetap didalam syurgaMu, bersama-sama"

syafa mohamed said...

kak krun...

kami pun ada disini...tak jemu jugak untuk memeluk dan dipeluk^^

kuat yer kak krun!!!!!!!!

sayang kak krun banyakkkkkkk sgt.

peluk erat-erat yer.

miramin said...

이런 느낌~나 잘 알어 ㅜㅜ 힘내!