Pages

Saturday, March 26, 2011

that was totally unexpected

alhamdulillah a'la kulli nikmat
all credit goes to You, and we praise You
hari ini open house sangat seronok
makanan semua habis licin
dapat strawberi 6 kotak, air jus 8 botol, pokok bunga 2, coklat sekotak besar, kek almond, biskut homemade lagi perghhh
ya Allah murahnya rezeki

awal2 nak masak pagi tu "ter"berkira jugak nak keluarkan duit beli bahan +lumrah hidup+
tak sangka yang dapat pulangan tu lagi banyak dari Allah T_T
mashaAllah
"jika kita ikhlas memberi kepada orang
ganjaran yang dapat tu lagi banyak" percaya tak?
jangan dikira barangan dunia saje, pahala jugak bertimbun insyaAllah
semoga korang semua dicurahkan pahala olehNya aminn

agaknya tadi tak makan sangat pun benda2 yang dimasak
tapi alhamdulillah perut kenyang, hati lagi kenyang
bila tengok kawan2 makan licin semua yang dimasak T_T
sebakkkk..terima kasih sangat2
mcm ni lah ye perasaan seorang ++mak++ tengok anak2 dia kenyang
hmmm...

yang unexpected tu,
seorang kawan aku, yang dah lame juga tak jumpa
pernah hidup sama2 sebumbung lalui perit hidup sesuaikan diri kat korea
masa baru-baru sampai dulu
datang jugak hari ni, melawat rumah baru kami
aku tak terkata, bila nampak muka dia

disebabklan sibuk masak2 untuk tetamu
aku tak sempat langsung nak tegur, sembang dengan dia
waktu mereka nak pulang itu
dia keluarkan satu envelope
ada2 makanan dari malaysia




.....




mashaAllah
hadiah hari jadi aku rupanya T_T
ada juga snek favourite aku T___________________T




(dah edit buh caption. coklat ladybuggg :'DD)


bila tengok hadiah tu.. memang "nangis" tu, datang dekat lagi
tape, aku memang suka nangis sekarang.. aku dah tak malu ^^
aku tak pernah mengharapkan hadiah mahal-mahal
kerana mahal itu menimbulkan tidak selesa
beban....
its always

"the thought"

that counts.


terima kasih awakkk!
insyaAllah aku ingat sampai bila-bila
terima kasih kerana masih ingat aku di hari-hari cutimu T_T

++terharu. tak tahu nak kata apa-apa. ^____________________________^

semoga sentiasa dicucuri rahmatNya
dan insyaAllah, mari kita bertemu lagi di syurga
di saat waktu lebih indah dari semalam ^^


1 comment:

azzi ain sabani said...

krun~~~~!!! nk nanges jugaklaaaa T-T